دلنیادلنیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

دومین دلیل زنده بودن

می خواستیم صدای قلبت رو بشنویم ولی نمی گذاشتی

1390/1/1 0:45
نویسنده : مامان مریم
216 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم سومین باره دارم صدای قلبت رو می شنویم ولی هر سه دفعه اینقدر از دست خانم دکتر در میرفتی اصلا نمی تونستیم راحت صدای قلبت رو بشنویم. نمی دونی خانم دکتر چقدر بچه ها رو دوست داره. اینقدر مهربونه که نگو. هر موقع داره صدای قلبت رو می شنوه وقتی می فهمه تکون می خوری نمی دونی چی کار می کنه. صدای قلبت به من امید به زندگی می ده. من هنوز نمی تونم تکون خوردنتو تشخیص بدم. تنها کاری که می تونم بکنم اینه که تا آخر 5 ماهگی صبر کنم . خیلی هم نمونده. کلا چشم روهم بذارم تو به دنیا اومدی. راستی یه دست لباس 0 برات گرفتم. پسرخاله مسعود هم یه اسباب بازی برات خریده. در کل منتظرتم جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)