دلنیادلنیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دومین دلیل زنده بودن

راه حل سرگرمی برای روزهایی که خونه مامان بودم

1390/11/17 16:03
نویسنده : مامان مریم
275 بازدید
اشتراک گذاری

از ماه هفت رفتن به کلاس های بارداری رو شروع کردم چون می خواستم طبیعی زایمان کنم. دکترم گفته بود تاآخرین لحظه چیزی معلوم نمی شه بنابراین اگه طبیعی می خوای باید آمادگی داشته باشی. خیلی کلاسای خوبی بود. ورزش و آموزش برای زایمان. ورزش ها رو تو خونه انجام میدادم. 

عصر ها که شوهرم میومد میرفتیم پیاده روی. ولی مشکلی که داشتم این بود که از 6 ماهگی خارش شدید دست و پا گرفتم و تا آخر بارداری شدیدتر هم شد و تا زایمان با من بود. حتی گوشم هم گرفته بود که اثر حساسیت بود. دکتر گفت حساسیت به جفت هست.

یک دیگه از کارایی که می کردم این بود که با دلنیا خیلی حرف می زدم و بهترین زمان این بود که تکون  هم می خورد. خیلی خوب بود. براش موسیقی میگذاشتم (کلاسیک باخ و موسیقی کودکانه). خلاصه اوقات خوبی با هم داشتیم. 

خدا زیاد کنه اینترنت و وبسایت ها رو مخصوصا نی نی سایت. خیلی با نینی سایت سرگرم بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)